مقررات ثبت سفارش

استفاده شما از فروشگاه اینترنتی “خدماتیک” و سفارش کالا و خدمات از این پایگاه به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:


خرید کالا از فروشگاه اینترنتی “خدماتیک” بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
اطلاعات و مشخصات کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی “خدماتیک” از منابع زیر تامین می‌شود:
۱- اطلاعاتی که توسط نمایندگی های کالا ارائه می‌شوند.
۲- اطلاعاتی که از سایت‌های معتبر خارجی ترجمه می‌شوند.
از این رو فروشگاه اینترنتی “خدماتیک” هیچ مسئولیتی در قبال اطلاعات و محتوای مبهم و یا خطاهای نگارشی احتمالی برعهده نخواهد داشت. ولی با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات و محتویات متعهد می‌داند.
فروشگاه اینترنتی “خدماتیک” هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عواملی که خارج از سیطره مدیریت این فروشگاه می باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.
فروشگاه اینترنتی “خدماتیک” به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر، واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
خدمات و محتویات سایت، صرفا براى استفاده شخصى و غیر تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی خواهد داشت و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سایت براى فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایت خود استفاده نماید. اگر مایلید از سرویسها و محتویات سایت جهت مقاصد تجارى استفاده نمایید ، لازم است از قبل به ما اطلاع دهید. براى این کار لطفا با ما تماس بگیرید.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
مالکیت معنوی محتویات فروشگاه اینترنتی “خدماتیک” شامل قانون حق تکثیر بوده و متعلق به فروشگاه اینترنتی “خدماتیک”می باشد.
⦁ هزینه حمل کالا بر عهده خریدار می باشد
⦁ خریدار می پذیرد که هر گونه شکایت از شرکت را فقط می تواند از مراجع قانونی مستقر در شهر تهران انجام دهد و هر گونه اقدام غیر و یا طرح دعوی در هر شهر دیگر را از خود سلب و اسقاط می نماید.
⦁ امکان انصراف از ثبت سفارش با توجه به اقساطی بودن خرید امکان پذیر نمی باشد و بعد از ثبت سفارش ارسال حتما انجام خواهد گرفت.
⦁ خریدار موظف می باشد که در صفحه محصول طبق تصویر زیر زبانه زمان تحویل کالا را با دقت مطالعه نماید بدیهی است زمان مندرج در آن زبانه توسط کارشناسان ما تخمین زده شده است و تغییر این زمان امکان پذیر نیست.

⦁ خریدار و خدماتیک می پذیرند در صورت تاخیر در تحویل کالا به ازای هر ماه 1.5 درصد ارزش خرید را به عنوان جریمه تاخیر در تحویل خدماتیک به خریدار به صورت کالا و یا نقدا پرداخت نماید.
⦁ در ماه‌های اسفند و فروردین و یا تغییرات ناگهانی قیمتها زمانهای ارسال کالا متغیر و ممکن است با تاخیر انجام گردد. 
⦁ ارسال کالا به آدرس‌ ارائه شده مطابق قوانین و مقررات سایت از روز تراکنش و انجام ثبت سفارش هر کدام که دیرتر اتفاق افتد، محاسبه و انجام می گردد
⦁ با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور ارسال کالا تا 60 روز کاری بطول می انجامد.
⦁ روزهای 5 شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی و همچنین از 20 اسفند تا 20 فروردین به عنوان روز کاری محاسبه نمی گردد.

خریدار با تایید الکترونیکی کافه خیارات را از خود سلب و اسقاط می نماید.

خریدار خدمات موظف می باشد نسخ صلح نامه زیر را از ارائه کننده خدمت مطالبه و نسبت به تکمیل و امضا آن اقدام نماید.

صلح نامه خرید خدمات
عطف به قرارداد بازاریابی و توسعه بازار مورخ ثبت سفارش منعقده فیمابین قرارداد حاضر بین شرکت گروه توسعه تجارت الکترونیک آرامش (با علامت تجاری خدماتیک) به شماره ثبت 419417 با شرکت / مرکز خدمات ............................................................ (موسوم به تامین کننده کالا و یا خدمات)، این صلح نامه در تاریخ ................................................ فیمابین آقای/خانم ...................................................... فرزند ............................................ دارای کد ملی .................................................. و شماره شناسنامه ............................................. متقاضی دریافت خدمات ................................................................ به نشانی ...................................................................................................................................................................... (بعنوان مصرف کننده) از یک طرف و شرکت / مرکز خدمات ................................................................................. ( موسوم به تامین کننده کالا یا خدمات )، تنظیم و با مفاد و شرایط ذیل به امضاء و مبادله رسید.
1- اعلام برائت مصرف کننده : مصرف کننده با امضای ذیل این صلح نامه و با اطلاع و آگاهی کامل از نحوه انجام کار و ارائه کالا و خدمات تامین کننده و با اطلاع دقیق از تمامی توضیحات ارائه شده تامین کننده اعم از مزایا، عوارض و یا عواقب احتمالی، روش جایگزین و نتایج عدم ارائه خدمات مربوطه، بدینوسیله اعلام می دارم که تمامی جزئیات را شنیده و به اینجانب تفهیم شده و در حضور آقای/خانم ................................................................... با آزادی ، علم و درک کامل، مراتب رضایت خود جهت نحوه و مدت دریافت خدمات تامین کننده را اعلام می‌دارم و شرکت تجارت گستر الکترونیک آرامش به شماره ثبت تهران 419417 را که در این رابطه، صرفاً نقش داور داشته و هیچ‌گونه دخالتی در مذاکرات فیمابین متقاضی ( مصرف کننده ) ندارد را از هرگونه مسئولیت قانونی ناشی از بروز عوارض و نتایج احتمالی توضیح داده شده ( علیرغم رعایت موازین و استانداردهای فنی و علمی ممکن است حادث گردد ) بری الذمه نموده و هرگونه ادعای احتمالی را از هر حیث و هر جهت در قالب عقد صلح لازم و غیرقابل عدول، بی قید و شرط اعم از ادعای حقوقی یا کیفری بطورکامل و بی کم و کاست سلب و ساقط می نمایم و هیچ ادعایی نسبت به شرکت تجارت گستر الکترونیک آرامش نداشته و نخواهم داشت. بدیهی است این برائت از مسئولیت شامل ارائه یا عدم ارائه خدمات تامین کننده و همچنین نحوه و کیفیت و کمیت ارائه خدمات تامین کننده و اتمام آن یا بروز نواقص احتمالی و غیره می‌باشد.
2- تعهد تامین کننده : تعهدات تامین کننده در قبال مصرف کننده در چارچوب تعهدات حرفه ای و موازین علمی و فنی و استانداردهای مربوط به شغل و خدمات مورد ارائه توسط تامین کننده بوده که موظف است با رعایت کلیه ضوابط و مقررات ناظر به شغل خود، اعم از قوانین و مقررات جاری کشوری و صنفی ، خدمات مربوطه را به مصرف کننده ارائه دهد و از حیث کمیت و کیفیت و انجام کار ظرف مدت متعارف یا موعد معین مورد توافق، دقت لازم را مصروف و رعایت نماید. تعهدات تامین کننده علاوه بر مقررات قانونی، به موجب امضای این صلح نامه به تجویز ماده 219 قانون مدنی لازم الاتباع می باشد.
3- شرط داوری : مصرف کننده و تامین کننده با امضای ذیل این صلح نامه، شرکت تجارت گستر الکترونیک آرامش به شماره ثبت تهران 419417 و آدرس ثبت شده در سایت خدماتیک (Khadamatik.ir) را بعنوان داور منفرد و با تراضی یکدیگر جهت حل و فصل کلیه اختلافات ناشی از عدم انجام تعهدات تامین کننده یا نقص و عیب در نحوه ارائه آن و یا هرگونه ادعای دیگری در خصوص رابطه فیمابین یکدیگر تعیین و انتخاب نمودند و رای داور فوق الذکر برای طرفین لازم الاتباع و از طریق اجرای احکام دادگستری وفق مقررات قانونی قابل اجراء می‌باشد.

 

 

زمان تحویل سفارشات و خدمات
⦁  هماهنگی انجام خدمات ظرف ۳ روز کاری انجام می گردد.

⦁  زمان تحویل کالا لوازم خانگی  ۶۰ روز کاری ( دلیل این تاخیر عدم تحویل به موقع تولید کنندگان داخلی می باشد)

⦁ کالای دیجیتال ۶۰ روز کاری (با توجه به ثبت سفارش از خارج از کشور می باشد)

⦁ در خصوص لوازم چوبی (مبلمان، سرویس خواب و … ) از زمان تایید نهایی ۶۰ روز کاری ( زمان تولید با توجه سفارش رنگ پارچه و رنگ چوب می باشد)

⦁ امکان انصراف از ثبت سفارش با توجه به اقساطی بودن خرید امکان پذیر نمی باشد و بعد از ثبت سفارش ارسال حتما انجام خواهد گرفت.
⦁ خریدار و خدماتیک می پذیرند در صورت تاخیر در تحویل کالا به ازای هر ماه 1.5 درصد ارزش خرید را به عنوان جریمه تاخیر در تحویل خدماتیک به خریدار به صورت کالا و یا نقدا پرداخت نماید.
⦁ در ماه‌های اسفند و فروردین و یا تغییرات ناگهانی قیمتها زمانهای ارسال کالا متغیر و ممکن است با تاخیر انجام گردد. 

⦁ روزهای 5 شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی و همچنین از 20 اسفند تا 20 فروردین به عنوان روز کاری محاسبه نمی گردد.
⦁ ارسال کالا به آدرس‌ ارائه شده مطابق قوانین و مقررات سایت از روز تراکنش و انجام ثبت سفارش هر کدام که دیرتر اتفاق افتد، محاسبه و انجام می گردد.