وام, تامین کنندگان وام خدماتیک

طرح طراوت بانک آینده

بانک آینده

معرفی و تاریخچه بانک آینده

"بانک آینده" به استناد مصوبه یک‌هزار و یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای پول و اعتبار، از ادغام بانک تات، ‌مؤسسه اعتباری صالحین و ‌مؤسسه اعتباری آتی، با سرمايه‌ی پايه هشت (۸) هزار میلیارد ریال؛ در تیرماه سال ۱۳۹۱ شکل گرفت. متعاقباً، بانک آینده، بر اساس مجوزهای صادره از سوی بانک مرکزی ج.ا.ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ تحت شماره ۴۴۲۳۲۵ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۸۹۴۸۷۸، در تاریخ ۱۳۹۲/۰۵/۱۶ به ثبت رسید. بانک آینده از مجموعه‌ی بیش از ۱۷هزار سهامدار، پس از طی مراحل لازم، در تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ موفق به اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی ج.ا.ایران گردید.

 

طرح طراوت بانک آینده

طرح طراوت بانک آینده در واقع همان وام خرید کالا مصرفی خودمان است که شخص وام‌گیرنده می‌تواند از فروشگاه‌های طرف قرارداد با این بانک، کالای مصرفی موردنیاز خود را بخرد. اولین جایی که در هنگام ثبت‌نام به شما معرفی می‌شود و پیامکش را دریافت می‌کنید، مجموعه عظیم ایران‌مال (متعلق به بانک آینده) است. می‌توانید با دریافت این تسهیلات از اغلب فروشگاه‌های این مجموعه بزرگ استفاده کنید.

 

طرح طراوت بانک آینده -خدماتیک

سقف تسهیلات طراوت چقدر است؟

سقف این تسهیلات بنابر درخواست مشتری و نظر شعبه حداقل ۲۰ میلیون و حداکثر 100 میلیون تومان است که بازپرداخت آن تا یک ماه بعد از گرفتن اعتبار، بدون سود است. ولی اگر بخواهید در اقساط بلندمدت آن را پس بدهید، برای بازپرداخت ۲۴ ماهه سود بانکی 23 درصد (مصوب بانک مرکزی) دریافت خواهد شد.

 

طرح طراوت بانک آینده

ضامن وام خرید کالای بانک آینده

درصورتی‌که شخص متقاضی دارای سپرده بلندمدت شتاب یا آینده‌ساز باشد، می‌تواند بنابر مبلغ تسهیلات موردنیاز، سپرده خود را نزد بانک مسدود کند و به همین سادگی مشمول این وام شود. اما اگر فردی دارای حساب بلندمدت نیست، می‌تواند با ارائه ضامن کسر از حقوق، برای دریافت این تسهیلات اقدام کند.

 

شرایط دریافت وام طرح طراوت بانک آینده

شرایط دریافت این وام خیلی پیچیده نیست؛ شرط اصلی دریافت این تسهیلات نداشتن چک برگشتی و قسط معوق وام‌گیرنده و ضامن اوست.

برای دریافت این وام هم حتما لازم نیست حضوری به شعبه بانک آینده مراجعه کنید.
راه ساده‌تر ثبت‌نام غیرحضوری است؛
متقاضیان دریافت این تسهیلات می‌توانند در سامانه سامانه «ساتا، ویژه عموم» (sata.ba24.ir) تشکیل پرونده بدهند، وام بگیرند و از خدماتیک کالا و یا خدمت خود را بخرید.

شما می توانید به صورت غیر حضوری کارت طراوت خود را از طریق لینک زیر دریافت کنید:

نکات طرح طراوت بانک آینده

  1. پس از دریافت اعتبار، مشتری به مدت یک‌ماه فرصت مصرف اعتبار تخصیصی از فروشگاه‌های طرف قرارداد را دارد.
  2. پس از طی بازه زمانی یک ماهه، مانده اعتبار مصرف‌نشده مشتری، منقضی خواهد شد.
  3. مشتریانی که به هر علت، از تمام مبلغ اعتبار شارژ شده خود در بازه زمانی یک‌ماهه استفاده نکرده باشند، با ارائه درخواست کتبی به شعبه، می‌توانند نسبت به ارائه درخواست مجدد تسهیلات و تمدید بازه زمانی اقدام نمایند.

 

در صورتی که حساب بانک آینده ندارید می توانید از طریق سامانه کلید بصورت آنلاین افتتاح حساب بفرمایید

 

هنوز سوالی ذهنتان را مشغول کرده ؟

همین الان با پشتیبانی آنلاین خدماتیک ارتباط بگیر و مشکلت رو برای طرح طراوت بانک آینده سوال کن

یا با شماره های ما تماس بگیرید و سوالتان را بپرسید

ما افتخار میکنیم که سوالات شما را راجع به "طراوت" پاسخ دهیم

 

مشاوره طرح طراوت بانک آینده