وام

مزایای خرید اقساطی چیست؟

از مزیت های خرید اقساطی باید به افزایش قدرت خرید انتخاب مشتریان در خدماتیک اشاره کرد. واقعیت این است که به دلیل نوسان قیمت کالا و خدمات در بازار و وجود تورم آزار دهنده، پس انداز کردن برای خرید گزینه منطقی به حساب نمی آید. در این شرایط خرید قسطی به شما این امکان را می دهد تا بدون خالی کردن حساب بانکی نیازهای خود را برطرف کنید.

یکی از امتیازات خرید اقساطی این است که این امکان را به شما می دهد تا به نوعی از انعطاف پذیری مالی برسید و بتوانید هزینه های خود را بهتر مدیریت کنید. در ادامه با خدماتیک همراه باشید تا با هم نگاهی به مزایای خرید اقساطی بیندازیم:

  1. خرید اقساطی، افزایش قدرت خرید شما

در شرایط تورمی و کاهش ارزش پول ملی، خرید برخی از کالاهای خاص مثل لوازم خانگی یا کالاهای دیجیتال و یا مراجعه به مراکز پزشکی زیبایی و همچنین دندانپزشکی تقریبا غیر ممکن شده است. از طرفی به دلیل افزایش بی رویه قیمت ها و نیاز به وسایل و خدمات، این اجازه را به شما نمیدهد که از خرید منصرف شوید. در این وضعیت بهترین گزینه خرید اقساطی است. فارغ از اینکه در خرید قسطی یا اعتباری بر روی قیمت کالای شما سود محاسبه می شود، باز هم خرید اعتباری کالا یا خدمات پیشنهاد خوبی محسوب می شود. زیرا شما را در مقایسه با تورم جلوتر نگه می دارد.

  • خرید اقساطی، مدیریت مالی بهتر

زمانیکه شما هزینه های ماهانه زیادی داشته باشید مخصوصا اگر سرپرست خانواده باشید، برای مدیریت مالی و تخصیص بودجه با محدودیت های بسیاری مواجه خواهید شد. خرید اقساطی باعث می شود تا هزینه های خود را بهتر مدیریت کرده و آزادی عمل بیشتری در خریدهای خود داشته باشید. خرید اقساطی با همراهی خدماتیک این امکان را به شما می دهد تا بتوانید چیزهایی را بخرید که اگر میخواستید پول آن را یکجا پرداخت کنید، فشار اقتصادی زیادی را متحمل می شدید.

  • دریافت وام برای تامین هزینه های پزشکی و درمانی

دریافت تسهیلات و وام خرید فقط محدود به خرید کالا نمی باشد بلکه شما می توانید برای خدمات زیبایی، پزشکی و دندان پزشکی نیز از تسهیلات اعتباری بهره ببرید. این یک مزیت مهم برای شما است زیرا هزینه های پزشکی، دندان پزشکی و زیبایی بسیار بالا بوده بنابراین می توانید با انتخابی هوشمندانه به جای پرداخت مقداری زیادی پول در یک مرحله، بخشی از درآمد ماهانه خود را به این امور اختصاص دهید.

خرید اقساطی از خدماتیک

 مجموعه خدماتیک امکان استفاده از شرایط خرید اقساطی را به صورت آنلاین برای شما فراهم کرده است. شما صرف نظر از شرایط اقتصادی تان می توانید از تنوع بالای خدمات و محصولات خدماتیک استفاده کرده و نیازهای خود را تامین کنید.

از مزایای خرید اقساطی از خدماتیک می توان به گستردگی خدمات آن اشاره کرد. در این مجموعه می توانید از انواع خدمات پزشکی ، دندان پزشکی ، زیبایی، گردشگری، تعمیرات منزل، دکوراسیون، کابینت و خدمات مجالس استفاده کنید. شما در حال عادی مجبور هستید تا برای دریافت وام خرید به بانک ها مراجعه کرده و پس از گذراندن مراحل دشوار و ارائه مدارک بی شمار اقدام به دریافت وام کنید. اما اینجا شرایط متفاوت است. خدماتیک به عنوان یکی از فروشندگان معتبر با بانک ها و موسسات مالی بسیاری طرف قرارداد می باشد تا شرایطی را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند به راحتی از خدمات و کالاهای مورد نیاز خود بهره مند شوند.

#قسطی   #فروش_اقساطی  #قسط   #قسط_بانکی   #خدماتیک     #بهره_پایین   #وام   #وام_ارزان