وام, تامین کنندگان وام خدماتیک, وبلاگ

طرح کالا کارت بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای افزایش قدرت خرید مردم و ایجاد تسهیلات خرید برای مشتریان گرامی طرح کالا کارت خود را راه اندازی کرده است. در این طرح مشتریان نیازی به سپرده گذاری در بانک را ندارند و می توانند با توجه به سهمیه ماهانه شعب، از تسهیلات خرید اقساطی استفاده کنند. در طرح کالا کارت مهر ایران سقف تسهیلات 150 میلیون تومان می باشد. در این طرح مدت زمان بازپرداخت اقساط از 6 تا 18 ماه می باشد.

کالا کارت مهر ایران

مزایای طرح کالا کارت مهر ایران

  • پرداخت اقساطی وجه کالا بدون افزایش مبلغ
  • بدون نیاز به سپرده گذاری در بانک
  • دریافت تسهیلات تا سقف 150 میلیون تومان
  • اقساط تا حداکثر 18 ماهه
  • خرید کالا و خدمات در این سایت با وام قرض الحسنه

دریافت تسهیلات خرید اعتباری بانک مهر ایران از خدماتیک

شرط اصلی برای دریافت این وام این است که وام گیرنده به بانک هیچگونه بدهی نداشته باشد و فاقد چک برگشتی باشد. مجموعه خدماتیک به عنوان یکی از معتبرترین پذیرندگان خدمات خرید اعتباری بانک مهر ایران، شرایط خرید اقساطی کالا را فراهم کرده است. فقط کافی است تا با ثبت نام و تشکیل پرونده و افتتاح حساب در بانک قرض الحسنه مهر ایران درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان واحد فروش خدماتیک در تمامی مراحل شما را راهنمایی خواهند کرد.

شما مصرف کننده گرامی میتوانید  درگاه پرداخت حمایت از کالای ایرانی کالا کارت (کلیک کنید) و یا نرم افزار همراه بانک مهر ایران با وارد کردن شماره ترمینال این مجموعه به شماره 11010187 و شماره ملی شرکت 10320714252 و تکمیل سایر قسمت ها پرداخت خود را به صورت آنلاین انجام داده و شماره شناسه واریز دریافتی را به پشتیبان آنلاین ما اعلام نموده تا کیف پول شما شارژ گردد

شما می توانید تسهیلات خود را بصورت آنلاین نیز با استفاده از راهنمای بانک ثبت نمایید

راهنمای تصویری سامانه وام آنلاین(کلیک کنید)